Így tölthető le az ügyfélkapuról az illetmény megállapító parancs
Korábban már bemutattunk, hogy az ügyfélkapu segítségével hogyan ellenőrizheted állami nyugdíjszámládat, vagy hogy éppen mit tárol rólunk a TAJ-nyilvántartásunk.
Mivel a Tűzoltóknak is egyre több mindent kell tudni ügyfélkapu segítségével elintézni, szeretnénk bemutatni lépésenként a beérkező dokumentumok letöltésének általános menetét.
Amiért ez most különösen aktuális, mivel az illetménymegállapító parancsok most kerültek kiküldésre a rendszerben.
Az első fontos információ, hogy az ügyfélkapu regisztrációnál használt email címünkre minden esetben értesítést kapunk dokumentum érkezéséről.
1.) Az ugyfelkapu.magyarorszag.hu oldalon jobb felső sarokban lévő piros belépés feliratra kell kattintani.
2.) Belépéshez meg kell adni az ügyfélkapus felhasználói nevet és jelszót.
3.) A következő ablakban arról kapunk tájékoztatást, hogy a portálon megszűnt a dokumentumfogadás és –küldés, ezért a lila „Ide” feliratra kattintva bejelentkezhet az új Portálra és érheti el a személyes tárhelyét.
4.) Válasszuk az ügyfélkapu ikont, majd ismét meg kell adni az ügyfélkapus felhasználói nevet és jelszót.
5.) A beérkezett üzenetek időrendben találjuk vastagon kiemelve a még nem olvasott dokumentumokat.
6.) Az üzenetre rákattintva a mellékletben lévő dokumentum letölthető. Fontosabb iratokat célszerű a TARTÓS TÁRBA is elmenteni.
Reméljük, ezzel a kis segítséggel a jövőben könnyebben tudjátok letölteni ügyfélkapus dokumentumaitokat.
Ne felejts el követni minket a facebookon, Instagramon, Pinteresten és hívd fel erre kollegáid figyelmét is!
Egységes Tűzoltó Szakszervezet